Lelo
- 12
- 24
- 48
- 2
- 3
- 4
- 5
Blagovna znamka, ki bo postala LELO, se je zaÄela leta 2003 v sprednji sobi meÅ¡Äanske hiÅ¡e v Stockholmu, kjer so se trije oblikovalci združili na toÄno pravem mestu ob toÄno pravem Äasu, s toÄno pravo idejo. To je bila ideja, ki bi sÄasoma preoblikovala in presegla meje celotne industrije, zaÄela pa se je s preprostim vpraÅ¡anjem:
“Kaj, Äe bi bili naÅ¡i najbolj intimni predmeti tako lepi kot tisti, ki jih razstavljamo z najveÄjim ponosom?”
So blagovna znamka, ki ni enaka nobeni drugi: LELO se je že dolgo uveljavil kot blagovna znamka luksuznih užitkov, vodilna na trgu v oblikovanju, inovacijah, tehnologiji in ugledu. njihova dediÅ¡Äina je zgrajena na kakovosti, kar ji zagotavlja mesto vodilne znamke seks igraÄ na svetu. Toda LELO ni samo znamka spolnih igraÄ; to je gibanje za samooskrbo, namenjeno tistim, ki vedo, da zadovoljstvo presega spol, spolno usmerjenost, raso in starost. ponujajo izkuÅ¡njo ekstaze brez sramu, užitek odkrivanja vseh Äudes lastnega telesa in tako svojim strankam dajejo zaupanje, ki vodi v izpolnjeno intimno življenje.