Lelo

1 - 20 / 94
POKAŽI
  • 20
  • 40
  • 80
POGLEJ
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Blagovna znamka, ki bo postala LELO, se je začela leta 2003 v sprednji sobi meščanske hiše v Stockholmu, kjer so se trije oblikovalci združili na točno pravem mestu ob točno pravem času, s točno pravo idejo. To je bila ideja, ki bi sčasoma preoblikovala in presegla meje celotne industrije, začela pa se je s preprostim vprašanjem:
“Kaj, če bi bili naÅ¡i najbolj intimni predmeti tako lepi kot tisti, ki jih razstavljamo z največjim ponosom?”

So blagovna znamka, ki ni enaka nobeni drugi: LELO se je že dolgo uveljavil kot blagovna znamka luksuznih užitkov, vodilna na trgu v oblikovanju, inovacijah, tehnologiji in ugledu. njihova dediščina je zgrajena na kakovosti, kar ji zagotavlja mesto vodilne znamke seks igrač na svetu. Toda LELO ni samo znamka spolnih igrač; to je gibanje za samooskrbo, namenjeno tistim, ki vedo, da zadovoljstvo presega spol, spolno usmerjenost, raso in starost. ponujajo izkušnjo ekstaze brez sramu, užitek odkrivanja vseh čudes lastnega telesa in tako svojim strankam dajejo zaupanje, ki vodi v izpolnjeno intimno življenje.

Seznam želja
Prijava
Obnovitev gesla

Ste pozabili geslo? Vnesite vaše uporabniško ime ali elektronski naslov in poslali vam bomo povezavo za ponastavitev gesla.

TOP
NAJ PRODAJNI:
Moja košarica 0
NEDAVNO OGLEDANO 0

Cena

do

Filter po znamki

Dodano na seznam želja OGLED SEZNAMA ŽELJA