Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja te spletne trgovine sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi » spletna trgovina«) upravlja podjetje :

Portia, Denis Šift s.p. Prvomajska ulica 9 2310 Slov. Bistrica,

matična številka: 8039259000 ,

davčna številka: SI23218436 – zavezanec za plačilo DDV,  ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pravice in obveznosti uporabnika in prodajalca ter urejajo poslovni odnos med njima.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja ter pravice in obveznosti, ki izhajajo iz pogodbe o prodaji na daljavo (v nadaljnjem besedilu: Sporazum) med potrošnikom kot končnim kupcem in spletno trgovino in so sestavni del te pogodbe.

Potrošnik se mora predhodno seznaniti s pogoji prodaje, jih redno preverjati, da se zavedajo svojih pravic in obveznosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev brez predhodnega obvestila, in ne bo odgovoren za kakršnekoli posledice, ki izhajajo iz teh sprememb. Te spremembe začnejo veljati na dan objave na tej spletni strani.

Prodajalec si pridržuje pravico, da prekine storitev in spremembo vsebine, kot tudi druge storitve in pod strani, ki so del spletne trgovine kadarkoli in brez predhodnega obvestila in ne bo odgovoren za kakršne koli posledice takšnih sprememb. Te spremembe začele veljati po objavi na spletni strani. Prav tako lahko prodajalec spremeni, omeji ali prekinite storitev spletne trgovine kadarkoli in brez predhodnega obvestila, vključno z delno ali pa v celoti omeji dostop do nje in opravljanja določenih storitev za uporabnike, ki kršijo določila teh pogojev in splošnih pogojev uporabe.

Spletna trgovina v celoti zavrača vsakršno odgovornost za točnost in / ali popolnost vseh informacij in vsebine, vsebovane na teh domeni.  Spletna trgovina si pridržuje pravico do napak v opisu in sliki proizvoda.

*** Slike izdelka v spletni trgovini so ilustrativne narave in se včasih ne ujemajo z dejanskim videzom proizvoda. Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo do potankosti točnosti lastnosti izdelka. Za takšne proizvode kupec prodajalcu ne more očitati napak na ta račun. Spletna trgovina bo poskušal na spletni strani objavljati natančne in aktualne informacije, vendar ne prevzema odgovornosti za točnost in popolnost.

Mlajši od 18 let
Spletna stran ni namenjena mlajšim od 18 let. Ne zbiramo osebnih podatkov od oseb, za katere vemo, da so mlajše od 18 let. Mlajše od 18 let prosimo, naj nam ne pošiljajo nobenih podatkov.

ON LINE NAKUP PREKO SPLETNE TRGOVINE TER NAKUP IN ZAKLJUČEK PRODAJE

Z registracijo v spletni trgovini , uporabnik daje soglasje spletni trgovini z namenom spodbujanja storitev in izdelkov preko e-pošte lahko obvesti o spremembah ali dodajanje vsebine na straneh, popusti, promocije izdelkov ali spremembo načina storitev. Uporabnik lahko kadarkoli ponovno preučiti in si oglejte seznam prejemnikov e-novice.

Namen sporazuma je nakup izbranih izdelkov prek spletne trgovine v zameno za plačilo (cene) tega izdelka in z njimi povezane storitve dostavna cene istega izdelka. Pogodba je sklenjena z sredstvi komunikacije za sporazumevanje na daljavo (pogodba sklenjena na daljavo). Uporabnik ima pravico, da izbere možnost obveščanja o novih izdelkov, izdelkov v akcijski ali prejemanja naročanja na novice – Newsletter. Po uspešni registracije (pravilno izpolnjeni vsi zahtevani podatki) bo kupec – uporabnik preko e-pošte obveščen, da je registracija bila uspešna. Pri izdelkih, ki jih je mogoče kupiti v tej spletni trgovini so navedeni podatki o specifikaciji proizvoda, in cena z davki države Slovenija. 

Cene izdelkov na spletni strani  so izražene z vključenim slovenskim 22% ddv ali 9,5% znižanim ddv in ne vsebujejo stroškov dostave.

Cena proizvoda zaradi drugačne stopnje davka pri  pošiljanju izdelka v drugo državo se le temu prilagodijo in spremenijo zaradi drugačne stopnje davka države kamor se izdelek pošilja in se avtomatsko na novo obračunajo  pri obračunu košarice, ko kupec vpiše svoj dostavni naslov in državo pošiljanja.   

Pred sklenitvijo pogodbe, ima uporabnik možnost, da pregleda splošne pogoje ter jih z klikom na potrditveno polje potrdi. Pogoji so veljavni in so zavezujoče od trenutka, ko kupec sprejme ponudbo prodajalca na enega od dveh načinov:

– Izbira plačila in dokončanje naročil kot registrirani uporabnik spletne trgovine

– Izbira plačila in dokončanje naročil, kot uporabnika gost spletne trgovine,

Lahko pa tudi izvede

– Izbiro naročilo po telefonu in izbiro plačila za dokončanje / spreminjanje naročila po telefonu

Pogoji dobave se potrdijo pri izvajanju naročila.

V postopku registracije ali ustvarite uporabniškega račun, mora uporabnik izbrati ime ali ime, pod katerim bo potekalo izvajanje storitev in izberite varnostno geslo ter zagotoviti veljaven e-poštni naslov. Vsi podatki, potrebni za registracijo ali ustvarjanje uporabniškega računa, morajo biti resnični, saj je izrecno prepovedano uporabljati ali uporabiti podatke drugih ljudi.

Registrirajte se ali ustvarite račun samo za eno osebo, in ne smete posredovati informacij o registraciji ali računa tretjim osebam. Uporabnik je dolžan hraniti podatke o njihovi varnosti gesla in računa.

Za kršitev določil iz pogojev iz tega poglavja, se prodajalec prosto odloča po svojem preudarku za odpravljanje težav uporabniškega računa uporabnika pri registraciji in lahko račun uporabnika brez nadomestila katere koli stroškov ali škode tudi izbriše.

Pogodba začne veljati, ko uporabnik sprejme ponudbo za sklenitev takšnega sporazuma. Pogodba prodaje med stranko in proizvodi je končana v času plačilnih produktov.

Ob sklenitvi sporazuma – potrditve naročila vas bo v elektronski obliki, na vašem e-poštnem naslovu čakala e-pošta z vašim naročilom , ki vsebuje: potrditev sklenjene pogodbe. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.  Potrošnik ima tudi možnost skleniti pogodbo v angleškem in hrvaškem jeziku v kolikor na spletni strani ( čisto na vrhu strani s klikom za izberejo drug jezik ) če je omogočen.

Potrošnik si mora potrdilo in pogoje natisniti ali shraniti na primeren trajni nosilec podatkov, enako upravljalec spletne strani , ki predlaga, da si kupec trajno shrani tudi dokument pogoji poslovanja, ki je dostopen na sprednji strani spletne trgovine. Vsa sklenjena naročila pogodbe se hranijo na sedežu podjetja; dostop do le-teh je možen z naročilom po e-pošti ali pisno na naslov podjetja: Portia, Denis Šift s.p. Prvomajska ulica 9  2310 Slov. Bistrica.

PREKINITEV ODSTOP OD POGODBE SKLENJENE NA DALJAVO

Uporabnik / kupec lahko enostransko odpove pogodbo v 14 (štirinajstih) dneh brez navedbe razloga v skladu s 43č in 43.d. členom ZVPot, skupaj z obrazcem –  Obrazce vračilo blaga

V skladu z odstavkom 1. člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 41/14), uporabnik nima pravice, da enostransko prekine pogodbo, če gre za storitev v celoti že za izpolnjeno, in se je začelo z njegovim izrecnim predhodnim soglasjem in s potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da je bo izgubil pravico, da enostransko prekine pogodbo, če je storitev v celoti izpolnjena.

Kupec lahko uveljavlja pravico, da enostransko prekine pogodbo, vendar mora prodajalca obvezno obvestiti o svoji odločitvi ter enostransko prekinitev pogodbe podati pred rokom in podati nedvoumno izjavo po e-mailu ali po pošti, katero pošlje na naslov:

( Portia, Denis Šift s.p. Prvomajska ulica 9 2310 Slov. Bistrica ) ali po e-pošti : info@sex-trgovina.si , z imenom, naslovom, telefonsko številko ali e-poštni naslov, številka naročila ali račun, in pisno izjavo za enostransko odpoved tega sporazuma. Prav tako lahko izjavo v obliki enostranske odpovedi tega sporazuma, ki se nahaja na splošnih pogojih spletne trgovine elektronsko izpolnite in pošljete.

Rok za enostransko prekinitev pogodbe, je 14 (štirinajst) dni od dneva, ko je kupec ali tretja oseba blago prevzela, ki je predmet pogodbe, predložena v posesti, ali v primeru storitev iz pogodbenih določil.

Prodajalec vračilo kupnine lahko izvede šele po tem, ko se blago vrne in je ga prodajalec sprejel ter pregledal, da ustreza pogojem vračila in da je nepoškodovano ter v orginalni embalaži.

Kupec je dolžan dostaviti blago in ga odposlati na naslov prodajalca , brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od datuma, ko kupec pošlje svojo odločitev, da enostransko prekine pogodbo. Stroške vračila blaga kupcu v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (NN 41/14, čl. 77), mora sam nositi. Kupec je odgovoren za morebitno oslabitev blaga, ki so posledica ravnanja z blagom. ( poškodovana embalaža, … )

Izvod obrazca za enostransko prekinitev pogodbe, ki je na naši spletni strani lahko izpolnite in pošljete v elektronski obliki.

OBRAZEC V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE SKLENJENE NA DALJAVO ZUNAJ POSLOVNIH PROSTOROV( UR.L.RS,ŠT. 43/2014)

za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d. člena.

Obrazec za enostransko prekinitev pogodbe lahko prenesete TUKAJ

  Prevzem vrnjenih artiklov izdelkov z odprto embalažo :

Vrnjene artikle v spletni trgovini pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. izdelki, ki še vedno omogočajo normalno delovanje in uporabo sprejmemo vendar ocenimo njihovo zmanjšano vrednost.

Artikli z odprto embalažo so bili vrnjeni in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, brez etikete itd.) in še lahko gredo v nadaljnjo prodajo, le te prodajalec pregleda in oceni ali so za vračilu kupcu nazaj ali je še izdelek uporaben oziroma da se izdelku zmanjša njegova vrednost zaradi pomanjkljivosti.

Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč, prodajalec lahko zmanjša vrednost izdelka ali izdelek vrne kupcu.

Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln, prodajalec lahko zmanjša vrednost izdelka ali izdelek vrne kupcu.

Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Odvisno od ugotovitve ali se je izdelek nepravilno uporabljal ali namerno poškodoval ali je kupec resnično prejel poškodovan izdelek prodajalec zavrne pošiljko oziroma izdelek. 

Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Prodajalec zavrne vrnjen izdelek.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla preveri prodajalec in ga škodno oceni zaradi znižanja vrednosti vrnjenega izdelka, katerega stranki od vrednosti cene nakupa odbije ali vračilo celo zavrne.

Nedelujoč izdelek
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot velja v garancijskem listu ali za zamenjavo izdelka.

ZVTpot v43d. členu določa da podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakimi plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razne če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov in da potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali še podjetje predhodno ne seznani potrošnika , da ga bremeni ta strošek.

POGOJI procesa NAKUPA  (  TEHNIČNI KORAKI ZA SKLENITEV POGODBE – POMOČ  pri nakupu)

Glavne značilnosti izdelkov (surovine sestave, velikosti in barve, če so navedene), cene, posebne značilnosti in ugodnosti, načini plačila in dobave veljajo v času zaključenih naročil. Ti podatki bodo označeni z vsakim izdelkom. Cena izdelka , ki vključuje znesek DDV in stroške dostave, so vidni v košarici pred zaključkom naročila. Strošek dostave je mogoče videti tudi v drugih delih mesta. Vse informacije na potrdilu o nakupu, ki temelji na elektronskem posredovanju se pošljejo tudi na kupčev e-poštni naslov, naveden v registraciji . Vse cene izdelkov so prikazane v evrih (EUR) z vključenim slovenskim DDV-jem.

Prodajalec bo obravnaval izbrane izdelke v košarici za registrirane ali neregistrirane uporabnike in kupca obvestila o potrditvi naročila, hkrati pa si pridržuje pravico do sprememb. V primeru odpovedi naročila ali spremembe dobave , bo spletna trgovina navedla razloge ter obvestila uporabnika na njegov e-poštni naslov ali ga komuniciral preko kontaktnega telefona.

Če kupec ne prejme obvestilo o potrditvi naročila, obstaja možnost, da je vpisala napačen naslov svoje e-pošte. V tem primeru se lahko stranka obrne na spletno trgovino po telefonu ali e-mailu , da zaposleni potrdi, da je vaše naročilo sprejeto.

Ob naročilu posameznih izdelkov, uporabnik / stranka (v smislu Zakona o varstvu potrošnikov), se mora strinjati s pogoji nakupa in jih potrditi , da se je pred podpisom pogodbe seznanil z informacijami objavljenimi na dome in njenih pod straneh, in sicer: ime , podjetje ali ime, identifikacijska številka in sedež trgovca, informacije in izdelki, ki so na voljo, kot tudi njihovo ime, lastnosti in ceno izdelka, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; informacije o stroških dostave izdelkov; kakor tudi informacije o načinu plačila, ter način in dostave izdelkov.

Spletna trgovina mora dostaviti do uporabnika / kupca (v smislu Zakona o varstvu potrošnikov) potrditev zgoraj navedene vsebine na papirju ali drugem trajnem nosilcu podatkov na voljo, čim prej in najkasneje ob dobavi izdelkov. Dogovarjanje s temi pogoji, se uporabnik / kupec strinja, da je obvestilo o potrditvi po e-pošti dostavljena na e-poštni naslov, ki ste jo navedli kot stik ob vstopu svoja naročila.

NAČINI PLAČILA

Plačilo proizvodov  mogoče storiti na naslednje načine:

a) Plačilo po povzetju – blago se plača po dobavi po pošti.  Plačilo je se izvrši dostavni pošti.


b) Plačilo s kreditno kartico – Poslujemo s kartico MasterCard ali Visa katero plačilo izvedete preko PAYPAL posrednika.


c) Plačilo s pošiljanjem položnice po predračunu ali ponudbi – Po potrditvi naročila bo spletna trgovina po elektronski pošti posredoval informacije, potrebne za plačilo položnico. Vse pravilne podatke mora kupec posredovati saj se let ti vpišejo v splošni del za plačilo, katere se mora izvesti v roku 7 dni.


d) Plačilo preko spletnega bančništva na TRR – nakup plačila preko spletnega bančništva vaše banke. Po potrditvi naročila bo spletna trgovina po elektronski pošti posredoval vse potrebne podatke za izvedbo plačila.


č.) Plačilo preko PAYPAL plačilnega sistema.

Pri izbiri plačila kupec dobi na e-poštni naslov (naštete v vrstnem redu) vse potrebne informacije. Pri izbiri z plačilnimi kreditnimi karticami kupca avtomatično pripelje do varnih in varovanih območij SSL, na kateri je potrebno vnesti kartične podatke.

Denarni prejemek stranke pomeni, prejeto plačilo na bančni račun trgovca oziroma odobritve kreditne kartice kupca. Denarni prejemek na račun trgovca je viden naslednji delovni dan ali v 24 urah po plačilu. Plačila kupca storjena v petek so  vidne v ponedeljek.

CENA IN POGOJI DOSTAVE

Strošek poštnine se izračuna samodejno pri nakupu izdelkov in je kot strošek poštnine prikazan ločeno v košarici pod ceno enega ali več proizvodov naročenega in je fiksen (vključno z DDV države kam se pošilja izdelek).

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk, plačanih po predračunu, je kurirska služba GLS ali POŠTA SLOVENIJE, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostavna služba izdelke dostavlja v svojem delovnem času. Večina pošiljk je dostavljena naslednji delovni dan po odpremi naročenega izdelka/ov (o tem prejmete obvestilo na e-mail, ki ste ga navedli ob registraciji). Dostava se vrši pretežno v dopoldanskem času.

Za dostavo s Pošto Slovenije pri izbiri načina plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek v višini 1,07% vrednosti naročila oz. najmanj 1,05€. Ta strošek ni upoštevan v znesku naročila in ga je kupec dolžan plačati Pošti Slovenije.

Dostavni stroške poglejte TUKAJ 

Če prodajalec ne more zagotoviti katerega od naročenih izdelkov, bo prodajno osebje stopilo v stik s stranko po telefonu ali elektronski pošti, da bi razpravljali izmenjavo izdelkov ali odpovedi naročenih izdelkov. Vsi ostali naročeni izdelki bodo na voljo.

Strošek dostave se lahko spremeni in obračuna pri izračunu stroška naročila in ocenite storitve dostave.

Stroški vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti bremenijo kupca.

Dobavni rok
Za izdelke na zalogi v osnovnem skladišču je dobava 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki jih ni na zalogi, je lahko dobavni rok tudi do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka bo kupec o predvidenem dobavnem roku obveščen po elektronski pošti, ki je bila navedena ob registraciji.

Menjava, PRITOŽBE IN REKLAMACIJE in finančno odgovornost

Če kupec prejme izdelek, ki ga želi zamenjati za drugo velikost ali drug izdelek , je to mogoče storiti s kontaktom  v spletni trgovini ali z posredovanjem obrazca za zamenjavo.

Naročeni izdelki so pakirani na način, ki je običajen za manipulacijo v prevoz / dostavo . Kupec mora preučiti paket, ko ga prejme.

Če kupec najde bistvene napake na blagu po prejemu, lahko odda pritožbo ali ugovori , ki se lahko vloži v pisni obliki na kontaktne naslove spletne trgovine.

STVARNA NAPAKA

Samostojni podjetnik nosi odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokaže v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot ( 37.člen ZVpot)  ima potrošnik pravico uveljavljati svoje pravice za  stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesec, od dneva ko je bila napaka odkrita.

Kdaj je napaka stvarna?  Kadar:

-artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

-artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

-artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

-je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Sklepanje pogodb na daljavo

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku in se hranijo se na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo pogodbe preko kontaktnega naslova ponudnika ali na kontaktni e-naslov. Za kopije pogodb (naročil, računov, dobavnic), ki so starejše od enega leta, se zaračuna strošek izdaje v znesku 5 €

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko izpostavi kupec kontakt z spletno trgovino, ki bo zagotovila ažurno informacijo.

V primeru utemeljenih pritožb je mogoča prekinitev pogodbe z nadomestilom ali nadomestnim izdelek. V primeru poškodbe in / ali okvaro dobavljenega blaga, lahko kupec vrne izdelek na kontaktni naslov spletne trgovine prodajalca . Če pri pozornem pregledu prodajalec ugotovi, da je prišlo do poškodbe izdelka namerno / nenamerno mehanskimi postopki, ali nabiranje materialov, gumbi, sukanec, zadrgo, broška, kovice, nepravilno pranje, kroglice ali druge nepravilnosti ravnanja z izdelkom bo le ta zavrnjena . V takšnem primeru se določi za materialno odgovornost kupca za kupljenega izdelka.

VAROVANJE podatkov uporabnikov / strank

Spletna trgovina se zavezuje, da spoštujejo anonimnost in zasebnost spletne trgovine, in bodo podatki uporabljeni in se obdelujejo izključno za namene, določene s temi pogoji. Spletna trgovina lahko zbirajo osebne podatke, kot so ime, naslov, nacionalno identifikacijsko številko, telefonsko številko ali e-poštni naslov le, če jih uporabnik prostovoljno predloži spletni trgovini . Spletna trgovina ne odgovarja v nobenem primeru za kakršnokoli škodo, ki bi lahko nastale zaradi nepravilne ali nepooblaščenega ravnanja uporabnika uporabniških podatkov, in če vas ni na spletne trgovine. Če uporabnik sumi nepooblaščeno uporabo svojih podatkov o tem naj takoj obvesti spletno trgovino na e-mail naslov.

Spletna trgovina bo te podatke uporabila izključno za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti da bo imela boljši vpogled in razumevanje posameznih potreb in zahtev uporabnikov, kot tudi za izboljšanje kakovost storitev v spletni trgovini. Spletna trgovina lahko zbira in obdeluje podatke o uporabnikih brez razkritja identitete uporabnika in / ali osebnih podatkov, ki omogočajo razkritje identitete uporabnikov.

Spletna trgovina zbira in zapisuje podatke o naslovu IP (Internet ProtocolAddress) uporabnika ali lokacije računalnikov za upravljanje sistema, za odpravo napak, ki potrjuje nalaganje vsebine ali izboljšanje tehničnih vidikov internetnih storitev. Takšne informacije bodo uporabljeni izključno za namen izboljšanja naših storitev.

Spletna trgovina ne beleži številk uporabnikov kreditnih kartic / strank ali bančnih transakcij. Zaračunavanje oziroma plačevanje s kreditno kartico spletna trgovina uporablja storitve tretje osebe, pooblaščeno banko, da z šifriranjem varujejo zaupne podatke.

UPORABA PIŠKOTKOV – ZAKAJ SO PIŠKOTKI POTREBNI?

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev; najpogostejše funkcije e-poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Razlogov za uporabo piškotkov je več. Uporabljajo se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju spletnih storitev (npr spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta, o navadah spletnega uporabnika , itd. S pomočjo piškotkov lahko torej ocenimo učinkovitost zasnove našega spletnega mesta.

Spletna trgovina uporablja „piškotke“ z namenom zbirati nekatere podatke od vseh potrošnikov, vključno z neregistriranimi obiskovalci spletne trgovine. Piškoti so serije podatkov, ki jih sistem pošilja potrošnikovem računalniku, in se nato uporabljajo za identifikacijo računalnika, ko se uporabnik ponovno vrne v spletno trgovino. Več o piškotkih preberite TUKAJ

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Spletna trgovina ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Spletna trgovina ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Omejitev odgovornosti upravljalca
V nobenem primeru upravljalec niti kateri koli od njegovih uradnikov, direktorjev in zaposlenih ne bo odgovoren za karkoli, kar izhaja iz ali je kakor koli povezano z vašo uporabo tega spletnega mesta, ne glede na to, ali je taka odgovornost v skladu s pogodbo. Upravljalec, vključno z njegovimi uradniki, direktorji in zaposlenimi, ne prevzema nobene odgovornosti za posredno, posledično ali posebno odgovornost, ki izhaja iz ali je kakor koli povezana z vašo uporabo tega spletnega mesta.

Omejitev odgovornosti uporabnika
Posebej ste omejeni na vse naslednje:

-objavljanje katerega koli materiala spletnega mesta v katerem koli drugem mediju;
-prodaja, podlicenciranje in/ali drugačno komercializiranje katerega koli gradiva na spletnem mestu;
-uporaba tega spletnega mesta na kakršen koli način, ki je ali bi lahko bil škodljiv za to spletno mesto;
-uporaba tega spletnega mesta na kakršen koli način, ki vpliva na dostop uporabnikov do tega spletnega mest
-uporaba tega spletnega mesta v nasprotju z veljavnimi zakoni in predpisi ali lahko na kakršen koli način povzroči škodo spletnemu mestu ali kateri koli osebi ali poslovnemu subjektu;
-vključevanje v kakršno koli rudarjenje podatkov, zbiranje podatkov, pridobivanje podatkov ali katero koli drugo podobno dejavnost v zvezi s tem spletnim mestom;
-uporabo tega spletnega mesta za kakršno koli oglaševanje ali trženje.
Dostop do določenih področij te spletne strani je omejen, UPRAVLJALEC pa lahko kadar koli in po lastni presoji dodatno omeji vaš dostop do katerih koli področij te spletne strani. Vsak ID uporabnika in geslo, ki ju morda imate za to spletno mesto, sta zaupna in morate ohraniti zaupnost.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komuniciranja na daljavo, le če temu uporabnik izrecno nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik spletne strani v zvezi z uporabo te strani nima nikakršnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva. Spletna trgovina Portia shop ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva.

Vaša zasebnost
Preberite Politiko zasebnosti.

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem trgovcem lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov admin@portia-shop.com ali pismeno na sedež družbe. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletni trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si spletni trgovec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med podjetnikom in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež družbe.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednjem URL naslovu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Sprememba pogojev
Upravljalec lahko kadar koli revidira te pogoje, kot se mu zdi primerno, in z uporabo tega spletnega mesta se pričakuje, da boste te pogoje redno pregledovali.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Slov.Bistrica , 01.01.2022

Portia, Denis Šift s.p. 

Sledi nam
TOP

Moja košarica 0

NEDAVNO OGLEDANO 0

MOJ RAČUN
Seznam želja

Seznam želja

Login

Ustvari račun

Please select all the ways you would like to hear from us

Vaši osebni podatki se bodo uporabljali za podporo vaših izkušenj na celotnem spletnem mestu, za upravljanje dostopa do vašega računa in za druge namene, opisane na spletu pod stranjo varovanje in zasebnost pravilnik o zasebnosti.

Obnovitev gesla

Pozabili geslo? Prosimo vnesite svoje uporabniško ime ali e-poštni naslov. Po e-pošti boste prejeli povezavo za ustvarjanje novega gesla.